Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det tar overraskende lang tid å få enkle saker behandlet.
En var uheldig og gikk en påkjørsel av et rådyr noen uker før jul. Fikk rask og god oppfølging fra Fremtid forsikring.
Lite hjelpsom kundebehandler. Man får heller ikke snakke med saksbehandler. De har, i følge han jeg snakket med, kun én person som svarer på generelle spørsmål
Fremtind reduserer verdi for høreapparat med 20 % pr. år.Alle får nye høreapparat hvert 6. år gratis på NAV. Det vil si at vi betaler mer i årlig forsikring enn det vi kan få i erstatning. Jeg fikk kr 400,- og betalte kr658,- i forsikring det 4.år. Jeg er forsikret for kr 26.000,,- men et nytt apparatkoster kr7,000,-. De bruker beløpet for et nytt minus 80% og egenandel på kr 1.000,-Det lønner seg derfor å si opp forsikringen etter 2-3 år eller finne et annet selskap som ikke trekker fra noe for alderen på apparatet. Det har jeg funnet og flyttet alle mine forsikringer dit.
Dette er tredje gang jeg handler med deg, og hver gang elsker jeg deg mer fordi du er fantastisk og fortjener respekt
Varmepumpen min ble ødelagt ved innbrudd, og det ble mye styr ed innkjøp av ovner som måtte til for å begrense skade, bytte av saksbehandler underveis forlenget saken ytterligere og det virker som om de trenerer saken med vilje. Vi er nå oppe i en måned, noe som er lenge på vinterstid uten varme
Beste saks behandling noen sinne. Rask og god behandling uten noe « digedarier»