Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når man er en forsikringskunde med en god historikk, er det godt å kunne oppleve at en mindre skade fortsatt kan ordnes kun ved en enkel telefonsamtale.
Jeg var 100% ærlig da jeg sendte skademelding, fikk ikke dekket noe.
Rask saksbehandling og enkel håndtering uten et skjemavelde
Har i snart et år prøvd å kommunisere på Mail i en forsikringssak uten å få en tilbakemelding fra saksbehandler. Alt kan løses hvis man kommuniserer, man trenger ikke være enige, men man blir mer fornøyd hvis selskapet svarer. For oss blir det helt håpløst og ha forsikringene sine i et selskap som ikke ønsker å kommunisere med sine kunder
Jeg fikk meget god service,så jeg er fornøyd på alle måter.
Mottatt av hyggelige og hjelpsomme personer. Hurtig behandling.
Imponerende serviceinnstilling og rask saksbehandling.