Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Samarbeidspartnerne (verkstedene) til selskapet må forbedre seg BETYDELIG ovenfor sine kunder. Det eksisterer en betydelig kompetanse på biler utenfor merkeverkstedene, kanskje bedre. ALLE kan ta feil, men styrken er å innrømme det.
Greie priser (med LO-medlemskap) Enkelt og greit ved skadeoppgjør
Lett å få kontakt, både på telefon og på mail.Raske svar fra saksbehandlere.
Raskt enkelt greitt,som sakt berre 3 mnd i selskapet men velvilje alle plasser,sjøl i helgen prøvde dei og få leiebil sjøl om det er vanskelig
Ble positivt overrasket over rask og enkel saksgang. Etter at vi meldte skaden tok takstmann kontakt samme dag, og 2 dager etterpå kom han og sjekket. Det skal sies at han hadde reisevei på 14 mil en vei, så tror ikke han kunne kommet tidligere! Så alt i alt er vi veldig fornøyde!
Gode vilkår, men mest av alt veldig rask og ryddig saksbehandling når uhellet er ute.
Lang behandlingstid, prøver å unnvike skadesaken, ser ikke ut som de ikke har lest skademelding som er sendt inn, dårlig kundekontakt, skriver til saksbehandler får ingen tilbake melding. Ringer til saksbehandler, får ikke kontakt, satt over til en annen saksbehandler som ikke kan svare.