Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde en ulykkessak i forsikringen og hadde helt rett, men jeg var plaget i tre måneder og måtte til slutt henlegge saken uten resultat. Jeg var helt sikker på at jeg som kunde ikke bare fikk service, men jeg måtte vente hver dag på riktig svar fra forsikringskontoret. De lager en sak så lang at du blir sliten og gir opp !
Det jeg har hatt med Fremtind av saker har vert 0 stress, alt har ordnet seg slik det skal
Har hatt tre saker med dere på kort tid, er overrasket over hvor fort dere responderte på meldingene.
Alt bra. Vi er veldig fornøyde med forsikringsselskapet
Fra skademelding ble sendt og til sak var ferdig behandlet tok det kort tid
Kjapt og enkelt oppgjør etter at vi ble utsatt for tyveri
Skade oppgjør tok for lang tid når det gjaldt skader etter uværet Hans. Rise forsikring fungerte bedre da jeg trengte hjelp med lost bagasje.