Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
falt 4 meter på jobb,brakk naken 3 steder,hodeskade med mer.var hos nevrolog til forsikringsselskapet.gått 3 år nå i mai.og opplever bare rot og surr, og bare dårlige unskyldninger,om forsinkelser.og advokater og nav.samt fortsikringselskapet skylder på hverandre.noen som har tips?
Lett å komme frem til riktig person.God kundebehandling.,hjelp og informasjon.Svarer greit på spørsmål .
Glad jeg snart er pensjonist og ikke skal videreføre min fagforenings kontingent og at vi har KLP som vårt eget selskap.
jeg fikk hyggelig saksbehandler som tok seg tid å svare på mine spørsmål. saken gikk fort veldig fornøyd
Har ikke oplivet noget så fort som den forsikring selskab i mit live 👍 respekt
De leser saken nøye, deretter bruker de ikke mye tid før de kontakter deg.
Utrolig vanskelig å nå en saksbehandler. 20 tastetrykk på tlf. Skadeoppgjør er en vits når egenandel på kr2000 for et par AirPods