Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi opplevde meget god hjelp, kjapp tilbakemelding og alt ble ordnet som ønsket. 👍🏻
Positiv opplevelse. Rask behandlingstid. Trygghet.
Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. Useriøse saksbehandlere, når du endelig får kontakt. Fire ukers behandlingstid ble til tre måneder, der jeg måtte purre to ganger før jeg i det hele tatt fikk svar. Svaret inneholdt uriktige opplysninger, og det virker som om de virkelig kjemper for å slippe og hjelpe meg.
Tok kontakt med forsikringen, ble godt mottatt. Etter kort tid ble jeg kontaktet av Pelias Lofoten, som iverksatte tiltak umiddelbart. Ble godt oppfulgt her. Så totalt sett, kunne ikke blitt bedre. Veldig fornøyd.
Kort behandlingstid og god service. Enkel og forståelig nettside.
Knuste ødela mine brille ved et uhell,måtte minne dem på at hadde egenandel fritak,siden både min fru og jeg va medlemmer Gla og Happy for egenanndelsfritek , Mine briller Kr 15000- Dekning 1330,- Fratrekk 20% P.g.a. Alder 😡nei vet du no ka !!! Forrige gang også 2x4000,- i egen andel for samme skade,unnskyldning ...samme skade gjentatte ganger innen kort tid sel om skadene ble meldt samm tidig.joda 2 x egenanndel!!! Flere eksempe !😢😢😡😡
Profesjonell behandling fra melding om skade til oppgjør. Rask behandlingstid og lette å kommunisere med. Jeg er rett å slett fornøyd