Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte skade på nett , en liten skrivefeil gjorde at jeg fikk avslag, uten mulighet for å ettersende bilder etc , dere forlangte en service rapport som koster like mye som produktet om dere skulle se på saken en gang til !!uten at dere kunne fortelle meg om dere tok kostnaden for servicerapporten !!!
Nei, dette var ikke bra. Lang saksbehandlingstid, overbærende tone fra saksbehandler, bastant på sin egen vurdering av saken.
Sendte inn melding til Fremtid om skaden og fikk tilbakemelding om at de måtte ha flere opplysninger. De ble innhentet og da gikk det bare en dag, så var saken ordnet.
Rask og helt uproblematisk saksbehandling på min reiseforsikringssak. Få dager etter at jeg sendte inn dokumentasjon, sto pengene på konto. Alt kontakt foregikk elektronisk, og jeg er svært fornøyd.
Hyggelige og profesjonelle kundebehandlere! Rask og god hjelp! Skaper trygghet til meg som kunde! Tett og god oppdatering underveis i saksbehandling!
Hyggelig og effektive. Gav gode svar og var løsningsorienterte. Min sønn var covid syk på Malta og kontakten med forsikringen var faktisk en støtte
Rask behandlingstid, dårlige vilkår om noe blir ødelagt eller stjålet. Anbefales ikke.