Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt reiseforsikring hos Fremtind. I forbindelse med koronapandemien ba jeg om hjelp til hvordan jeg kunne få dekket et tap på reise. Selskapet ga meg svar på dette og jeg gjorde som de sa. Da jeg senere registrerte skade (tap) fikk jeg beskjed om at de ikke dekket tapet fordi jeg hadde handlet på den måten. Jeg forklarte at jeg hadde fulgt deres føringer. Dette svarer dem ikke på og avslår bare saken min. Har klaget og kundebehandlerne fortsetter å unnlate å svare meg. Bare avslår. Unngå selskapet.
Ble overrasket over den høye egenandelen. Jeg var ærlig på pris på skaden. Det medførte at jeg bare så vidt fikk dekket utleggene jeg hadde med skaden. I etterpåklokskap burde jeg ha blåst opp prisen på det jeg vil ha erstattet. Men ærlighet lønner seg sjeldent. Det er vel derfor forsikringssvindel er så utbredt.
Dekker ikke nesten noe ved bruk av innboforsikring. Var uheldig å miste en tung ting på min drone i gangen .Men ble ikke no å få i erstattning
Finnes ikke bedre forsikringselskap. Fremtind er der for kundene når uhellet er ute.
Trivelige behandlere som gjør alt for å gjøre kunden fornøyd 🙂
Jeg har vært so mange år som kunder hos fremtind forsikring selskapet. Gode service og raske behandling mine saken.
Rask behandling av skademelding og Rask oppgjør. Hyggelig saksbehandler som forsto saken og bidro med at saken ble avgjort raskt.