Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært forsikringskunde i ca 16 mnd, er kjempefornøyd med Fremtind.
Det var overraskende at saken ble behandla en lørdagskveld og så fort. Eneste jeg ikke forsto som jeg måtte ringe for dobbelt sjekke var om måtte bruke Eplehuset.
Knuste skjermen på telefonen min. Etter noen raske og enkle steg på nettsiden fikk jeg rask tilbakemelding etter en time om at kravet var godkjent og at jeg kunne forvente å få penger på konto etter 4 dager. Fikk det dagen etter.
Utrolig enkelt hele prosessen, raskt og effektivt. Topp karakter fra meg.
Meldte skade på min mobil inn lørdag ettermiddag og mandag morgen var pengene på konto.
Hadde det samme problem med kjøleskap i februar 2020, men meldte ikke. Nå er 2 gang. Har bilde å kan sender til dere.
Bruker lang tid på og behandle min sak. Sier at skaden ikkje dekkes av forsikringen som apple mener at den gjør.