Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter første dag var jeg skuffet av hun jeg snakka med. Men heldig vis ringte jeg neste dag, å hun jeg traff på da kunne sine ting. Alt ordna seg.
Brukte 3 fra saken ble innmeldt til pengene var på konto.
+ Utrolig hyggelig og imøtekommende saksbehandler selv i disse korona tider gikk saken utrolig raskt. — Burde vært ett skjema til samme sak (nå personskade på et skjema og et annet til Ødelagte klær/utstyr) Måtte derfor melde inn to ganger.
Godt fornøyd de tar deg som kunde seriøst og hjelper deg. Jeg har ingen dårlig erfaring
Dere gjør alt i deres makt for å unngå utbetaling når en ber om hjelp. Reiseforsikringen roses opp i skyene av LO. Den er ikke verd en dritt!
Svært enkelt å melde skade. Meget rask saksbehandling
Overraskende rask behandling. Veldig oversiktlig og grei måte å melde inn skaden.