Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn skade. Skriftlig og greit fortalt. Allerede under denne innmeldingen burde forsikringsselskapet meldt fra om at en slik skade ikke blir dekket av forsikring. Likevel ber de oss rive ut deler av kjøkkeninnredning, sender ut takstmann, bruker laaaang tid på behandling. Jeg må selv ta kontakt før vi hører noe. Vi blir sittende igjen med en merkostnad, avventer repreasjon pga lang saksbehandling, står med et kjøkken som står på "hue" i altfor lang tid.
Har den siste tiden hatt to forsikringssaker. Begge sakene har blitt løst til god tilfredsstillelse fra min side i løpet av få dager. Er veldig fornøyd med rask saksbehandling og greie og forståelige oppgjør.
Får hjelp med det samme. Du føler deg ivaretatt. Fikk refusjon av reise ved sykdom inn på konto etter noen få dager.
Udmerket. Rask behandlingstid. Rask utbetaling på konto.
Jeg ble kunde i Fremtid etter at SR-Forsikring ble Fremtind. Veldig skikkelig og profesjonell skadebehandling. Alt ivaretatt.
Ikke av de billigste, ellers bra ! Fikk rask og god saksbehandling.
Veldig effektiv behandling! Umiddelbart svar og utbetaling.