Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte mye tid på å organisere/mailer. Sende også liste på skade til forsikring. Men forsikring sende ikke dette videre til takstmann? Takstmann måtte få dette fra meg, selv om forsikringsselskap hadde dette???
Dialog med mennesker er superviktig underveis i en skadesak! Registrering av sak på nett og innhenting av dokumentasjon fungerer supert på digitale flater☺️
Min opplevelse var at det var enkel og lett forståelse for saken.👍😊
Et forsikringsselskap som ikke tar ansvar, trenerer + lang behandlingstid. Jeg hadde toppforsikring og mot entreprenørfeil, det tok de 6 mnd å erkjenne ansvar for skade for feillagt membran med lekkasje mot to rom. Jeg måtte betale konsulent til 18000kr for å finne årsak. De pengene har jeg kun fått refundert 1/3 av i ettertid. Dette var i 2019, badene var ferdig i 2017, så helt nye bad. Badet hadde for tynn membran samt en tilleggsfeil som førte til at skaden utviklet seg raskt. Det tok de 6 mnd å erkjenne ansvar og starte arbeidet. De to andre badene som har samme feil lagte membran, men uten tilleggsfeilen erkjenner selskapet ikke ansvar for. Der utvikles lekkasjen mer langsomt. De sier at nå som du vet om det anbefaler vi deg å bytte badene, vi dekker det ikke. De overlater jobben til meg å kjempe i retten mot entreprenøren som lagde badene mine feil og som også har svindlet om den uavhengige tredjeparts kontrollen. Og som truer på sms og telefon. Det er nettopp slike prosesser som vi forsikringstakere vil beskytte oss mot, derfor velger vi topp forsikring og forsikring mot entreprenørfeil. Så i denne saken er det to banditter, entreprenører og forsikringsselskap. Hvem er jeg? Jeg er en alenemor med to barn. Så ikke velg dette forsikringsselskapet.
Seriøst forsikringsselskap. Rask tilbakemelding og oppgjøret var i boks før jeg viste ordet av det.
Kun timer fra meldt skade, til positivt og lett forståelig tilbake melding. Verksted ordnet med leiebil og reparasjon.
Gode dekninger på de ulike forsikringer. Har benyttet meg av dette selskapet i 31 år. Etter min rådgiver gikk av med pensjon nå nettopp er oppfølging og muligheten for direkte kontakt ikke den samme lenger. Håper dette blir bedre.