Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har alltid, så lenge jeg har hatt forsikringen (ca 25 år) blitt mottatt veldig profesjonelt og fått rask behandling. Både min mann og jeg er kjempefornøyde med de legene vi har vært i kontakt med.
når du må vente i en måned på veterinær utgifter,tap av hund..er ikke holdt bart.
Har en vannskade på kjøkkenet med åpen løsning til stua med flytende gulv(hvit enstavs parkett),saksbehandler forventer at jeg skal dele gulvet mellom kjøkkenet og stua og bruke en annen lignende parkett som er billigere.
God kundeservice og hyggelige saksbehandlere! Veldig rask og god behandling av vår sak!
Lang saks tid og blir ikke trodd når dem skal brukes. Kommer til å si dem opp omg.
Veldig greit å kunne melde skadesak på nett. Veldig enkel og ryddig nettside.
Vanskelig å komme igjennom på telefonen og faktisk få hjelp. Det tok 4,5t med ringing, venting, bli satt over mm, før man faktisk fikk noe svar. Til sammenligning tok det under 10 minutter før samboer fikk behandlet saken sin med god service og hjelp. Vi hadde identisk forespørsel. Han fikk innvilget, jeg fikk avslag.