Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruke sunn fornuft. Ha forståelse for hva som er problemet . Gi kunden tilbakemelding,om hva som skjer videre .
Jeg henvendte meg på nett og rapporterte skaden her. Helt enkelt å registrere. Rask tilbakemelding om at skaden var registrert.
Hvis du får skade en helg får du liten hjelp når du ringer Falk, hvis du ringer opp igjen for å forstå den første underlige beskjeden du fikk, får du en annen beskjed av en annen personen. Full forvirring 🙃
fin behandling og behagelig møte med fremtind gode opplevelser med skadeoppgjør og behandling av det som jeg har av forsikringer hos dere.
Ta kontakt etter skade, det kan være spørsmål angående saken som ikke er berørt elektronisk
Enkelt og greit å registrere skaden og rask behandling.
God service hvis et uhell skulle oppstå. Skade melding kan kanskje bli litt enklere. Kan oppstå litt forvirring med mange like spørsmål.