Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Følger ikke godt nok opp og tar ikke ansvar, hører blindt på reco som de bruker til å se på skader, rense møbler osv. sofa og seng skulle renses etter kloakk lekasje i leilighet. Når vi skal flytte sofaen etter at vi har fått beskjed om at den var renset var stoffet helt seig og ser under putene at de ikke er renset. Får beskjed av utleier at de ikke har vært der å vasket i det heletatt. Når vi ringer for andre problemer så «ser de ikke problemstillingen» for å sitere dem på ordet. De bytter saksbehandler hele tiden og får beskjed om at ny saksbehandler ikke har hatt tid til å lese seg opp på saken og skal ringe oss opp senest neste dag, noe som ikke skjer. Styr unna
Ukomplisert saksbehandling ved skade. Ble oppfordret til å ta bilder, men så ingen mulighet til å legge ved blider i skademeldingsskjema.
Som pensjonist og tidligere ansatt i Sparebank 1 kunne jeg og andre pensjonister hatt en rabatt.
Jeg har to erfaringer med Fremtind i forbindelse med bilskade. En skade på egen bil under kjøring på kveldstid. Rask og god informasjon og veihjelp, med henting av bil og kjøring til verksted. Den andre hendelsen var en kollisjon forvoldt av meg. Samme gode informasjon og saksbehandling.
Dårlig service ved vannlekkasje. Vannlekkasjer i kjeller bod. Ingen hjelp å få.
Fremtind er konkurranse dyktig på pris. Meget effektiv behandling ved skader.
Jeg er meget misfornøyd med deres avgjørelse,- vi skal. Nå kontakte Gjensidige å prøve å skifte forsikringsselskap!! Har fått. Ødelagt 2 telefoner og 2 ørepropper. Og får ikke et øre igjen!!