Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind Forsikring skal ha kvitteringer på alt du har tapt i brann. Dette er vanskelig og du opplever at de bruker MYE av din tid til ingen nytte når de til slutt konkluderer med at det ikke er deknining når en ikke kan oppdrive kvitteringer. Å bli kriminalisert på denne måten er ikke hyggelig og gjør tapet enda større
Hørte ikke er fr dere etter levering .dere burde satse på mer lokal repraør i steden som har erfaring på sånt som tlfoner, vi har jo alt der ...
Har vært i kontakt med Fremtiden både i forbindelse med skadesak samt dokumentasjon på covid19-forsikring (som var et krav i forbindelse med en reise). Begge tilfellen ble håndtert meget bra av Fremtiden.
Rask og ryddig behandling av sykdom på reise, ble hørt.
Fremtid ønsker kun å tjene penger, og vil i alle saker dreie saken i en retning som gangner dem og deres beste. Det er imøtekommende folk i fremste linje, men de blir styrt av et sannsynlig inntjeningskrav og begrensinger fra selskapet. Ved å bruke noe mer skjønn i sine vurderinger vil man kunne oppleve forsikringsselskapet som en samarbeidspartner, fremfor en man skal kjempe imot for å få forståelse for situasjonen.
Ufine på telefonen, nekter å betale. Blir bare ord mot ord hvor de sier at det ikke er en god nok forsikringssak.
Kan anbefales prøv du blir ikke skuffet Kan nås jenom Sparebank 1