Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtid ønsker kun å tjene penger, og vil i alle saker dreie saken i en retning som gangner dem og deres beste. Det er imøtekommende folk i fremste linje, men de blir styrt av et sannsynlig inntjeningskrav og begrensinger fra selskapet. Ved å bruke noe mer skjønn i sine vurderinger vil man kunne oppleve forsikringsselskapet som en samarbeidspartner, fremfor en man skal kjempe imot for å få forståelse for situasjonen.
Ufine på telefonen, nekter å betale. Blir bare ord mot ord hvor de sier at det ikke er en god nok forsikringssak.
Kan anbefales prøv du blir ikke skuffet Kan nås jenom Sparebank 1
Ryddig greit selskap, som fremskaffet greit oppgjør rimelig kjapt
Veldig hyggelige folk, svært effektive. Veldig gode priser, aldri vært noe surr :)
Man blir skjønt klar over at unntakene i forsikringssaker ( som ofte er underkommunisert), dukker opp meget raskt etter en skademelding.Det blir ettertrykkelig klart, at det kun er lovpålagt forsikring, man bør inngå, intet annet. Og har du kjøpt forsikring mot råte og sopp, må du sjekke alle unntak, før du betaler ekstra for dette.
Mulig jeg har høye forventninger til dere, men når jeg ligger i en gjestehavn med defekt båt og ikke får hjelp til transport til verksted er det ille for meg. Bare avfeid med at motoren er for gammel, klar deg selv.