Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Les alt. Måtte betale selv pga covid på Hawaii for å komme meg hjem
Jeg vil gjerne dele min positive erfaring med Fremtind Forsikring. Jeg har vært kunde hos dem en stund nå, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med både service og produkter.
Dårlig info! Sier det er brukers ansvar å vite hva man skal gjøre, skylder også SOS. Hva med selgers ansvar om å informere kundene ?
Bruker for det første forferdelig lang tid på å behandle saker. Står at det er 1 ukes behandlingstid, etter ca. 2 uker ringte jeg og møter skikkelig dårlig kundeservice, og så i tillegg få avslag på rettshjelp. De hadde hjulpet meg tidligere samme året, men plutselig var det stopp på det gitt. Når man først får mail, og man svarer på mailen, går det flere uker før man får svar igjen. Noe så uproft og useriøst. ÆSJ
Kverulerende saksbehandler, kommer til å bytte til Gjensidige, der har motparten min fått fullt oppgjør fra dag 1 uten innsigelser, her får vi kun halvparten.
Jeg sterk anbefale ikke Fremtind for skilting selskapet . Dårlig Kundeservise og jeg skulle bruke for første gang innboforsikring for et kjøleskap som har blitt øde lagt , men jeg fikk ingen hjelp . Det er å kaste bort penge hvis man bruker dette selskapet .
Veldig fornøyd med hurtig saksbehandling.anbefales