Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv saksbehandling. Meget god service. Jeg har prøvd mange ulike forsikringsselskap tidligere, og har funnet ut at Fremtind er klart best på service og kundebehandling
Mobilen ramlet i vann. Den kunne ikke skrus av fordi denne modellen må skrus av på selve skjermen, og skjermen gikk helt amok og viste bare streker og støy. Ingenting på telefonen virket, bare flimring og surr. Mobilen var altså full av vann og kunne ikke kan slås av... Åpenbart snakk om store skader. Fremtind prøvde seg med påstand om at reparasjon ville koste mindre enn egenandel og prøvde å lukke saken. Forbanna pengegriske svindlere. Jeg måtte stritte imot og fikk hentet inn estimat fra verksted. De konkluderte selvfølgelig med at skadene var altfor omfattende til å repareres. Nå håper jeg de helvetes Fremtind punger ut det jeg har rettmessig krav på, grrrr!!!
Veldig rask behandling. Det tok 14 dager fra vi meldte inn skaden til vi fikk svar. Godt fornøyd med det.
Likte ikke takstmannen,var arrogant. Trodde ikke på meg.og sa det var en gammel skade.
God innbo når jeg skadet mobilen min, og veldig god service når båten min gikk på land for noen år siden!
Bilen ble ødelagt mens den var under reparasjon på verkstedet, verkstedet vil ikke ta ansvar for dette og forsikringen vil ikke dekke det heller selv om verkstedet ble brukt pga forsikringen.
Styr unna Fremtid - må være et av de dårligste selskaper jeg har vært kunde av gjennom mine snart 40 år som kunde - hus, bil etc. De gir avslag, så må det kjøres sak før man kanskje får dekknkng - snakker her om helt normale skader alle med bolig får en eller flere gangwr i livet.