Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mottok først en SMS og deretter e-post fra Fremtind. Her var orienterte saksbehandler om hva de hadde gjort og om jeg hadde hatt flere utlegg.
Jeg er veldig godt fornøyd med service og hjelp på telefonen. Lite tilfreds med nettløsningen.
Enkelt å melde skade, kjapt oppgjør etter skaden😊.
Dette var en forsikring knyttet til kredittkort. Halve erstatningen totalt enn det jeg ville fått per person om jeg hadde vært lur nok til å bruke den forsikringen jeg betaler for. Burde vel egentlig skjønt at en "gratisforsikring" er noe drit.
Rask og ryddig oppfølging av saker, både med bil, hus og hund.
Nogenlunde bra, er da et forsikringsselskap som prøver godt.
Bra! Høy pris! Ellers bra! Har ikke noe annet å skriv om