Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er veldig fornøyd med hjelpen og pengebeløpet vi fikk for vår ødelagte tv.
Jeg fikk bekreftelse fra Fremtind 7.7.2024 om at skaden dekkes av Fremtind. I oktober får jeg beskjed fra verkstedet at Fremtind nekter å betale fakturaen som Gjermundsen Auto hadde sendt. Jeg har fulgt prosessen som Fremtind gjorde rede for i bekreftelsen tok kontakt med verksted og oppga skadenummer. Dokumentasjonen som jeg sendte inn ifm skaderegistreringen inkluderte politianmeldelsen, tilbud fra Gjermundsen og bilde tatt av skaden. Jeg fikk utbetalt kr.2.000 i kompensasjon for å avstå fra leiebil og betalte egenandelen til Gjermundsen Auto. Siden det var blitt vinterføre trengte jeg vinterdekkene og felger, men å få disse uten at oppgjøret er i orden er jo en umulighet. Jeg tok kontakt med dere og fortalte hva som hadde skjedd og at det er totalt uakseptabelt at Fremtind i det ene øyeblikket sier at man dekker skaden, men så 15 uker senere bestemmer seg for å ikke betale fakturaen like vel. At jeg som kunde måtte rydde opp i en prosess som normalt sett er mellom dere og verkstedet, er uakseptabelt og elendig kundebehandling. Dårlig og oppfølgning fra kundebehandleren gjorde ikke denne opplevelsen noe bedre.
Hyggelige folk, effektivt, blei vist tillit. Superfornøyd 👏😊
Dårlig håndering av saken. Brukte over en måned for å behandle/svare saken.
Rask saksbehandling for reiseforsikring. Kan anbefales
Hurtig grei oppfølging. Raske svar, god kommunikasjon 😊
Raske oppgjør, god service. Bra pris på forsikringspremiene