Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging tar lang tid før du får kontakt med folk. Bor i Rogaland må snakke med folk i Oslo. Ka e dette for tull.
Rask behandling av sak. Kunnskapsrik saksbehandler.
For høy andel for dyr. Veldig ulogisk håndtering av bil som brøt sammen og jeg måtte ha vrihjelp
Har hatt 2 skadesaker, som begge ble løst på en god måte. Ikke hel fornøyd med de nye vilkårene for dyreforsikring. De er dårligere enn det jeg hadde i DnB.
Bare hatt gode erfaringer med Fremtind. Raskt oppgjør, flinke og kjekke saksbehandlere, generelt ingenting å utsette på. Veldig fornøyd!
Lokal selger er meget dyktig og følger opp. Noe lengre saksbehanldlingstid enn vanlig, men skyldes nok flommen Hans
Forholder seg til regler som ikke står i forsikringsavtalen, og som kunden derfor ikke har mulighet til å sette seg inn i før kjøp av forsikring. Meldte skade på reiseforsikring og fikk beskjed om at dette ikke var dekt da jeg ikke hadde fysisk vært i samme transport som eiendelene, til tross for at disse ble sendt som bagasje under reisen.