Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det oppleves som et samlebåndprinsipp, hvor målet er å finne smutthull for å unngå å utbetale forsikringspenger til kunder som egentlig har rett på det.
Innboforsikringen behandling gikk raskt og smertefritt
Avslaget i min forsikringssak (reise) ble foretatt på sviktende grunnlag.
God erfaring, kjapt og greit å få tilbakemelding på prosessen
Ble møtt med en dame som var meget argogant.Jeg prøvde å forklare problemet men ble totalt overstyrt.Har vært kunde hos andre tidliger men aldrid opplevt denne måten tidligere
Treg saksbehandling og de forsøkte å sno seg unna utebetaling ved hver mulighet. Jeg møtte purre og purre før jeg fikk svar. De ringte ikke opp når de lovet å gjøre det. De avsluttet saken min uten å si ifra. De brukte 6 uker på å få rapport fra takstmannen og når den kom tilbake brukte de en uferdig versjon. Dette medførte mye ekstraarbeid og masse stress for meg som kunde. Kommer til å bytte forsikringsselskap så fort som mulig.
Betalte reise og billeie med Mastercard. Leiebil ble påkjørt parkert over natten på lovlig parkering. Egenandel måtte betales til leiebilselskapet og ble dekket av forsikringen i ettertid. Rask behandling og utbetaling av egenandel.