Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg meldte min aller første skade etter å ha hatt reiseforsikring hos Fremtind (Dnb) i mange år. Jeg kjøpte forsikringen Best, da denne gav en såkalt «dekningsgaranti» hvor den skulle matche vilkårene i andre forsikringer om disse var bedre. Dette er ikke riktig. Jeg meldte skade, og viste til at IF forsikring helår dekker uhell på nettbrett (som i mitt tilfelle var skylt på havet av en bølge som kom plutselig og uforutsett, og mye lengre opp på land enn det som var vanlig der. Fremtid viste kun til sine egne vilkår og avslo kravet, uten å forklare med ett ord hvorfor dekningsgarantien ikke gjaldt, og at jeg kunne klage. Da føler man seg hjelpesløs som forbruker, bruke masse tid på 1500kr? Det er mulig jeg ikke har et krav når alt kommer til alt, men uten noen god forklaring er det vanskelig å gjøre den vurderingen. De gambler på at vi ikke gidder å klage. Så aldri mer fremtind på meg, går over til If og Europeiske.
Tok raskt tak i saken. Fikk fort svart og ble videre sendt til verksted.
Svært kort tid etter innsendt skademelding var oppgjør på vei. Jeg er svært fornøyd med behandlingen jeg fikk
Helt forferdelig kundebehandling og "saks" behandling, dette er så langt ifra "Norges beste innboforsikring"
Hyggelig ansatt men sen kontakt- kanskje pga av juleferie ?
Vår bil ble rygget på, vi skrev skademelding og sendte inn og alt gikk problemfritt.
Veldig god kundebehandling og oppfølging. God veiledning gjennom hele prosessen og effektiv oppgjør.