Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sist i 2019, ble en sak og avsluttet med fornøyd resultater...samme aksel, 2 dekk og 2 felg Nu i 2022, nesten like sak, men, ikke fornøyd med resultatet, bare 1 felg, pga nye vilkårene... Men, jeg kan ikke kjøre en quatro bil med bare et nytt felg, mens de andre 3 er gamle... Jeg ønsker å fa dekket ikke bare 1, men 2 felger på den samme aksel.
Meldte skade på en mobil, og da dette var første gang jeg har hatt vært nødt å benytte meg av forsikringen, er jeg ganske grønn på dette. Hyggelige og flinke kundebehandlere, saksgangen gikk fortere enn jeg noen gang kunne tenke meg! Superfornøyd!
Kjappe og effektive, og ikke noe tull. Tommel opp. Alltid der når man trenger hjelp.
Undersøk vedtektene nøye, ta bilder om dere ikke har kvitteringer. Veldig vanskelige og står veldig på sitt. Ikke kundevennelig som reklamen virker.
God kundeservice. Enkelt og greit å melde skade. Kjapp tilbakemelding.
Det gikk kun en dag fra jeg meldte sak til pengene var på konto😊
Unngå om dere har barn og hund, og liker å være ærlig om hva som egentlig skjedde. Positivt om dere ønsker raskt avslag!