Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang responstid, dårlig behandling når man får de i tale. Det positive er kundesenter via banken. Selve saksbehandler i fremtind har jeg ikke noe positivt å si om desverre.
I forbindelse med med min sak - var det meget kort behandlingstid og pengene kom raskt inn på min konto.
Dårlig behandling av skadesaker, fikk vann i kjeller krevde 47000kr fikk 15000kr til skal kjøpe inn de skade tingene , pågrunn av at vi ikke hadde kvittering og bilder av alt som ble ødelagt og vi var uforskyldt i skadet også og de får dekt kostnadene av dem som hvar skyldig i skaden. Det som var vra er at man får dekt husleieutgifter når man ikke får bo hjemme. Dere kan behandle kundene på en ordentlig måte når man er i en vanskelig situasjon
Åpenbar trenering for å slippe unna med å utbetale lavere erstatning enn hva det burde vært.
Jeg reg sak om ødelagt side-by-side kjøleskap. Saken ble avsluttet og avslått før vurdering av reparasjon var gjort. Venter fortsatt på service, men fikk avslag basert på at kostnaden ikke overgikk egenandel. Hvordan kan de vite det før teknisk support har vært her?
For dårlig ordning med leiebil på toppforsikring. Hyggelig dame som var imøtekommende. For høy egenandel på motorforsikring.
Imponerende rask hjelp, og hyggelig ansatt i tillegg.