Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker lang tid på behandling. Holder tilbake informasjon om vilkår som omhandler saken. Kan ikke forklare hvorfor skade på reise blir dekket av innnboforsikring(svarer ikke på alle spørsmål stilt).
Kundeservice har hyggelige og hjelpsomme medarbeidere så har bare positive opplevelser ved kontakt.
Meget bra, når de fikk de opplysningene de trengte var dette i orden, denne gangen også😊
Elendig saksbehandling, hva er poenget med forsikring når dei gjentatte ganger finner/produserer smutthull for å unngå å hjelpe kunden, elendig forsikring selskap, min anbefaling er å styre unna og velg eit anna selskap.
Godt tilbud men mangler en vesentlig viktig dekning
Raskt oppgjør. God dialog med takstmann og saksbehandler. Tok litt tid før en fikk noe tilbakemelding. Kunne gått informert lit mer under veis hvor langt de er kommet i saken.
Veldig dyktige saksbehandlere. Fikk rask og god info og oppfølging.