Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noen sa at det er i orden om 2 minutter!! Det gjaldt min mailadresse, jeg fikk på siste og eneste mail fra dere som jeg kunne lese på min PC oppgjøret kom inn i min nettbank 3 og en halv uke etter skaden ,10 mobiler oss i mellom jeg sendte bilder og alt som dere ville ha angående saken Jeg ble sendt til 5-6 avdelinger, 2-3 ganger i løpet av 14 dagers periode hos dere
Upersonlig ikke forståelse for mitt problem vurderer nytt forsikring selskap
Vi ødela skjermen på Ipad ved at den falt i flisegulvet. Kontaktet omgående forsikringsselskap hvor vi ble veiledet i forhold til innsendelse. Rask leveringstid.
Når noe er ødelagt og du får erstatning. Må du handle gavekort hos scalepoint. Evt få en mye lavere sum utbetalt kontant. Gavekortverdien er verdien på det tapte. Den oppnår du aldri, fordi gavekortkjøp også trekkes fra kontantverdien. Forsikringsselskapet bør avslutte ordningen med Scalepoint eller ha det som valgfri opsjon. Slik at kunden ikke må handle i de spesifikke butikkene og faktisk få verdien på det ødelagte.
Raske oppgjør, uten problemer for kunden. Vi er mer enn fornøyde.
Erstatning kom meget kjapt etter at jeg meldte skaden. Skulle stille et spørsmål. men måtte melde det som sak. Oppgjøret på bakgrunn av hva jeg hadde beskrevet
Blir bedt om å skaffe verkstedsuttalelse, som de vil dekke. Når den foreligger er det ikke nok, de vil da ha en skadeårsak fra verksted (?!) og vi får en sannsynlighet. Saken blir så avslått, uten at vi får dekket verkstedsregning. Styr unna dette selskapet!!