Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For det første stoler jeg på at SMN1 har et forsikringsselskap som tar godt vare på kundene sine. Jeg er svært fornøyd med hvordan Fremtind Forsikring har behandlet skaden vår.
Ett forsikringsselskap som verdsetter deg som kunde og er prisriktig konkurrerende og er service innstilt for sine kunder.
Fikk raskt hjelp. Og forsikringen var i kontakt med meg hele tiden på sykehuset. Jeg har bare gode erfaringer med forsikringen.
Er skuffet over hva forsikringen dekker og skjuler seg bak egenandel. Hadde brann i sikringsskap noe som jeg oppfatter som meget alvorlig og da trodde jeg at fikk dekket elektriker.
Rask og god behandling fra saksbehandler! God tilbakemelding under behandling av skade!
Det er slik et forsikringselskap skal opptre. God behandling, god kommunikasjon og meget hurtig oppgjør.
Fikk god behandling og bra dekning. Enkelt å sende inn skademelding via nett.