Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlingen tar tid. Sykdom ved reise i oktober 2019 ikke avsluttet pr. april 2020.
De gangene jeg har hatt behov for hjelp, ja da har jeg fått det. Føler meg veldig ivaretatt som kunde.
Avbestilling av feriereise. Meldte inn elektronisk. Rask behandling i disse koronatider.
Feilinformasjon fra saksbehandler. Lang tid før tilbake ring. Opp til 5 timer. Knyting til en kjede for å få mest mulig igjen for forsikringen - veldig betenkelig.
Samboeren min var uheldig å knuste sin iPhone 6S (sikkert 4 år gammel). Jeg ringte først, og fikk beskjed om å gå på nett å melde inn skaden. Enkel å grei nettside med flervalg. Fikk en bekreftelse på at saken var under behandling og jeg ville få et svar innen 4 timer, klokken var da 17.38. Klokken 17.49 (samme dag) fikk jeg svar. Saken var ferdig behandlet og pengene var allerede overført (vel og merke 1-2 virkedager). Utrolig fornøyd!
Rask oppgjør, og gunstig premie som er en del av Sjømannsforbundets avtale.
Jeg er svært fornøyd med Fremtind. Jeg har hatt 3 forsikringssaker hos dem, og alle har blitt løst raskt og tilfredsstillende for meg som kunde.