Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De avslår umiddelbart i håp om at kunde ikke klager og går videre, jeg gjorde det og hadde da full rett til erstatning. Saksbehandler lo av meg i tlf når jeg sa jeg ville gå videre med kravet.
Fremtid er gode på pris, men dårlige på villkår. Saksbehandlerene har hatt en tendens til å bli ufine i formuleringer, om en faktisk stiller spørsmål.
Vi opplevde en korrekt og effektiv saksbehandling.
Forsikringselskapet tenker mer om segselv instedet kunden
Veldig inkonsistent svar. Avslag med engang. Skulle visst ha fått en godkjenning av SOS imternational for å utsette reise grunnet dødsfall i nærmeste familie.
Har hatt skade på felles vannledning til sommerhus. Alle de øvrige har fått svar og godkjenning fra sine forsikringsselskaper. Jeg har ikke engang fått svar fra dere.
Raskt oppgjør av mine skadesaker. Gode priser sammenlignet med andre