Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er greit og problemfritt i kontakt og behandling av dere
Ved skade ble ikke foliering og reklame dekket . selv om det skulle være med i forsikringen.
Her var det ingen hjelp å få. Avslår saken vår til tross for at skadene oppfyller alle vilkårene som er avtalt i forsikringsbeviset. Ufine og sarkastiske kommentarer fra kundebehandlere. Sender ikke ut noen for å undersøke skadene engang. De krever at vi selv innhenter folk og rapporter, og at vi selv skal betale 2500 kr til eksternt firma for dette. De forsøker i alle telefonsamtaler å argumentere for hvorfor de ikke dekker saken, og finner på unntak som ikke står oppført i vilkårene. Føler de prøver hardt å lure oss. Styr unna!
Etter å ha fylt ut skadeskjemaet, kom svaret raskt.
Sykt imponerende og beste forsikringene jeg har hatt. Evig takknemlig som har dere som forsikringsselskap.
Alltid god informasjon og rask respons. Kontakt med Fremtind er aldri noe problem.
Har fått svar på der jeg har spurt om,enket og komme i kontakt med