Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De tar imot samtaler og ringer eller melder tilbake og holder meg orientert om skadesaker på en grei måte.
Jeg har toppforsikring hos Fremtind. Når telefonen min på 8 år blir ødelagt, så blir jeg "straffet" med 80 % verditap på telefonen grunnet alder, samt den tåpelige egenandelen på kr 2 000. Isstedenfor å hjelpe kundene sine, så blir man altså straffet for å ta godt vare på tingene sine i mange år ! Makan til et så userøst møkka selskap skal man lete lenge etter ! Men hva forventer man egentlig når SMN og DNB går sammen og skal "danne" et forsikringsselskap ? Hold dere langt unna !
Fornøyd på alle måter, både når det gjelder behandling av forsikringssaken og tiden det tok før vi fikk svar.
Jeg mistet en dumbbell på 15 kg på mobilen min. Den fikk seg et trøkk på begge sider. Inne i fremtind sine sider var det super oversiktlig og enkelt å fylle inn. Jeg meldte inn saken på en torsdag og på mandagen hadde jeg ny mobil.
Jeg er spent på å se dette ordnet opp alt gikk bra uten noen komplikasjoner hilsen fra oss.
Raskt å få hjelp. Rask saksbehandling. Stiller opp når uhellet er ute.
Avslag på en mistet gjenstand. Tapt nettbrett på Oslo Lufthavn. Ukjent hvordan den ble tapt.