Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel online innmelding av skade. Rask behandling av saken.
Jeg fikk etter mye krangling reparert skaden på bilen på verksted. Selskapet ønsket å reparere delene til tross for at verkstedet mente det kunne medføre brann og risiko for at delene igjen ble defekte etter kort tid. Etter over 14 dager med krangling og en usaklig saksbehandler fikk jeg byttet delene. Selskapet truet meg med regress i saken om delene viste seg i ettertid å kunne repareres. Jeg opplevde takstmann som usaklig og måtte bruke mye tid på å følge opp og til slutt klage til avdelingsleder før saken løste seg. Dette var min første skade på bil hos selskapet og jeg håper aldri jeg har behov for å bruke forsikringen min igjen.
God info og svar omgående på spørsmål!! Saksbehandler var meget behjelpelig og ga meg trygghet på svarene på mine spørsmål.
I alle mine skadesaker hos Fremtid har selskapet vært meget imøtekommende og effektive i behandlingen. Sterkt anbefalt!
Lett å få kontakt.Fint å kunne få veiledning via Sparebank 1.
Rask og profesjonelt behandlet, lett å legge inn saken. Ble raskt behandlet.
God informasjon og veiledning ved skade og rask saksbehandling. Alltid hyggelige saksbehandlere