Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min opplevelse har alltid vært å få rask og god saksbehandling samt oppgjør.
Knust skjerm på IPhone. Meldte fra kl. 02 på natten og fikk svar med det samme at de dekket skaden. Da ble det en god natt søvn allikevel;)
Fikk et OK tilbud på forsikring, men var noen punkter jeg ønsket å lese over. Fikk tilsendt tilbudet på e-post, men benyttet meg ikke av det. Forsikrings selgeren sa opp forsikringen min hos feil selskap(tryg) og begynte å fakturere for forsikringene... For å understreke så ble dette gjort uten aksept fra min side.. Fikk så e-post om at bilen min ville stå uten forsikring og at jeg ville få dagsbøter dersom jeg ikke valgte å betale fakturaen, til tross for at bilen er forsikret hos Storebrand..
Hurtig oppgjør. Gode forklaringer i telefonen.Fint å ha alle mine forsikringer samlet.Vi er beggemin kone og jeg LO favør medl
Husk å spørre om alle eventualiteter, for det informeres ikke om.
Hva skulle vi ha gjøre uten dere 😁 noen ganger man får hjelp enkelte ganger ikke man skal ikke forvente benytte forsikring det regler som skal følges i tillegg, Jeg er fornøyd med forsikrings avtale har i dag kanskje litt dyrere 😅 ,, har fått tilbud om forsikring fra andre selskapet men gidder ikke å bytte .. jeg blir her ,, men en gang fikk ikke da mobilen min ramla i vann 😄 Mvh Bahaoddin A.
Rask og uproblematisk oppgjør ved skade på reise. Selskapet har online registrering av skadesaker, noe som forenkler prosessen vesentlig. Kurante saker som ikke er for kostbare behandles raskt. Vi fikk svar og oppgjør innen to dager.