Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er trygg på rask og god behandling av Fremtind forsikring.
Hadde en dårlig erfaring i forb.m.avlyst reise pga corona da selskapet var relativt nyfusjonert. Men ellers intet negativt å bemerke.
SynIng å lite fårståelse for kunden som alttid vil at det skal være rett
Jeg skulle tegne forsikring på bilene i sparebank1 og så etterpå at forsikringene totalt sett ble dyrere, og jeg ønsket og sette forsikringen i sparebanken på vent, gitt beskjed via mail. Men fikk ikke tilbakemelding og forsikringen ble flyttet over.
Ok håntering av saksbehandler ved vårt behov for reiseforsikring.
Jeg var imponert hvor rask han skjønte problemet og hvor raskt oppgjøret gikk.
De ikke erstatte ingenting hvis du mistet/tapt mobilen din i dyphavet hvis du ikke få enheten tilbake. Hvordan man kan få tilbake en enhet som ramlet ned i 40/50 meters dyphavet??? Jeg syns at det er helt umulig. Dette er bare en unnskyldning eller strategi for å ikke erstatte noe til kundene. Helt sykt og oppløst. Det er det dårligste måte å handtere kundene som betaler regninger hver eneste måned for å være dekket mot dette slags uhell/ulike.