Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var imponert hvor rask han skjønte problemet og hvor raskt oppgjøret gikk.
De ikke erstatte ingenting hvis du mistet/tapt mobilen din i dyphavet hvis du ikke få enheten tilbake. Hvordan man kan få tilbake en enhet som ramlet ned i 40/50 meters dyphavet??? Jeg syns at det er helt umulig. Dette er bare en unnskyldning eller strategi for å ikke erstatte noe til kundene. Helt sykt og oppløst. Det er det dårligste måte å handtere kundene som betaler regninger hver eneste måned for å være dekket mot dette slags uhell/ulike.
Dater min falte på isete vei og knuste briller,forsikring har dekket opp,reparasjon,svart fornøyd,takk
Effektiv og hyggelig saksbehandler. Behandler kundene med respekt, og legger forholdene til rette for god kommunikasjon.
Hyggelig kundebehandler som ordnet alt fort. Var virkelig innstilt på å hjelpe
Hurtig tilbakemelding og effektiv behandling av skadesaken. Trygt valg for oss pensjonister.
Det tok for lang tid før den endelige avgjørelse kom. Merkelig at ikke vitnet ble kontaktet i en sak som jeg synes var ganske klar. En helhetsvurdering er at selskapet er troverdig og godt