Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Savner fortsatt den menneskelige kontakten. En kort telefonsamtale, før den videre dialogen. Men. Når det er sagt. Har jeg hatt 3 forsikrings saker siden jeg ble kunde. Og jeg synes saksbehandlingstiden er overraskende god. Og jeg synes det er en veldig oversiktelig. Lett forståelig. Og tydelig saks oversikt de leverer. Forløpende gjennom saksbehandlingstiden.
Behagelig tilnærming a fra saksbehandlers side. De relevante spørsmål ble spurt og brukt på en ubyråkratisk måte.
Dere viste vilje til å høre på en uvanlig historie, og jeg satte stor pris på at dere etterpå presterte ønsket oppgjør.
Vennlige kundebehandlere , flinke til å informere . Har bare gode opplevelser , fikk til og med veiledning i data .
Føles at jeg ikke blir trudd når jeg forklarer det som Jar skjedd håper at andre ikke blir behandlet på samme måte
Kan anbefales på alle måter.Har hatt det samme forsikrings selskap iførte år
Bare at alt er veldig ryddig og informativt. Veldig effektivt når jeg først kontaktet Fremtind.