Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring med Fremtind er et selskap som har spesialisert seg på å fortelle deg på en hyggelig måte at du ikke har krav på erstatning. De saumfarer de små bokstavene i forsikringsavtalen og tolker dem på sin egen måte, uavhengig om jeg har topp dekning gjennom LO og vært kunde i en årrekke. Jeg har hatt tre saker siden 2019 og blitt møtt med samme arrogante standardsvar på alle tre: «dessverre ingen rett til erstatning». I 2019 tok jeg opp kampen og argumenterte meg frem til full dekning av skaden. Jeg fikk medhold i at Fremtind hadde tolket de små bokstavene feil. Jeg står nå i en siste tidkrevende «feide» med Fremtind før jeg bytter selskap. Jeg innrømmer også gladelig at jeg har vært ekstremt naiv som ikke byttet selskap i 2019 når jeg så hvordan de opererte i erstatningssaker allerede den gangen. Mitt råd til andre er å tenke dere godt om før dere bruker Fremtind.
Meget god forklaring om prosedyrer og rask tilbakemelding
Alt var bare bra ingen ting å utsette på denne hendelsen 👍
De gangene jeg har hatt bruk for forsikringen, har alt fungert utmerket.
Veldig fornøyd med forsikringsselskapet, fort og grei behandling supert!
Grundig og gjennomført arbeid hele veien. Anbefales.
En lettelse over å slippe en lang argumentasjon mellom meg som kunde og Fremtinds kundenehandler. Jeg grudde meg litt før kontakten med selskapet pga.at jeg var i en sorgsituasjon etter min brors helt plutselige død