Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Best på skadeoppgjør. Fikk god og rask hjelp hver gang jeg havner i skade og trenger hjelp. De tar kundene på alvor.
Mine dårlige opplevelser går på at det er vanskelig å oppnå kontakt med noen i selskapet Fremtid Forsikring! Det kan ta timer å få svar på en enkel telefonhenvendelse, og når en har en sak gående som i mitt tilfelle, har dette tatt utrolig lang tid, mer enn 6 måneder!, å få et lite bad på ca 8m2 ferdig etter en vannlekkasje! Ingen beskjeder ble gitt fra firmaet som fikk tildelt oppgaven, og mine leieboere fikk også minimalt med beskjed når arbeidet stoppet opp! I forsikringssak nr 2 får jeg beskjed om at jeg ikke har innboforsikring som dekker noe, men får utbetalt penger for maten som var i mitt fryseskap som ble ødelagt pga strømbrudd. Jeg fikk i beløpet også noe for det som var i et kombiskap, men ingen erstatning hverken for kombiskap eller fryseskap!
Fikk ødelagt pakning/belg på en ny Miele vaskemaskin. Fikk oppgjør for reparasjon tre dager etter at skade ble meldt.
Fantastisk god og kjapp behandling. Absolutt et førstevalg
Dette gikk fort og smertefritt, til jeg fikk melding om at forsikringen dekket alt.
Fått rask bistand i mine henvendelser. Ikke noe tull!
Kort og rettferdig handsamingstid. God handsaming.