Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
SakenTok lang tid ventet for lenge bahaneler saken min Noen ganger vurderer a bitte forsikringn
Når uhellet er ute, ønsker man at forsikringsselskapet skal hjelpe deg. Ikke at man skal ordne alt selv. Fra tlfnr. til leiebil, bergingsselskap og verksted (hvem som egentlig har avtaler med hvem) var svært vanskelig å få opplyst, siden det var forskjellige mennesker på forsikringen hver gang når de endelig svarte.
Fremtind fulgte opp melding om skade. Skaden måtte utbedres på to verksteder, noe Fremtind løste greit.
Det meste går enkelt og smertefritt. Rask saksbehandling. Men litt i det dyreste laget. Har hatt fremtind i 3 år nå. Å kommer til å bytte ene og alene pga pris.
Jeg har ikke hatt noe med Fremtind før denne saken.
Rask og ryddig behandling av skadesak. Utbetalingen av forsikringssummen kom overraskende kjapt, hvilket jo er viktig når man først melder inn noe. God dialog, og hyggelig «god bedring»-melding til den som var skadet. Tusen takk ☺️
Hele prosessen har vært super God oppfølging gjennom hele saksforløpet