Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Du må absolutt ikke vente deg hjelp når du først trenger det , jeg hadde maskin skade på bil som forsikringen så fint skulle dekke, men det kom ikke på tale, selv om jeg har topp forsikring og kjørt skadefritt i 20 år så var det bare om og men og ikke noe hjelp å få, selv veihjelp var de ikke interessert å hjelpe med selv om jeg har veihjelp i forsikringen , STYR UNNA byttet tvert til selskapet jeg var i før. Hjelper ikke at fremtind er rimlig på pris når ikke man kan bruke de. Brukte 2 dager på å komme igjennom til kundebehandler også.
Jeg er heldigvis ikke kunde hos dette forsikringsselskapet, men fordi jeg ble påkjørt av en som er kunde her måtte jeg henvende meg til dem grunnet dekning av økonomisk tap! Lite serviceinnstilt, prøvde og finne en haug med utveier for og slippe å dekke utgifter som dem står ansvarlig for ved uhell! Uansett hvor mye mitt eget forsikringsselskap kom med dokumentasjon og begrunnelse på hvorfor fremtind skulle dekke disse tapene! Heldigvis ikke kunde her og kommer til og fraråde samtlige om å ha et kundeforhold her!
Meldte inn skade som ifølge vilkårene burde vært dekket. Selskapet henviste til andre paragrafer og vilkår, og var lite imøtekommende og hjelpsomme.
Når først uhellet er ute, kan man ikke regne med denne Sparebank1forsikring, nå kalt Fremtind. Selv om man er «topp forsikret», som det så fint står skrevet i avtalen. Saksbehandler prøvde hele tiden å finne noe som kunne konkluderes med ikke dekning av skade, da vi fikk vann inn i huset en kraftig regnværsdag. De bruker ett og samme firma til både taksering og utføring av evt reparasjoner. Noe som er svært uheldig for kunden, da de kun er på forsikringens side, og blander seg inn i saksbehandling. Saksbehandler var lite imøtekommende, og svarte sjelden eller fravikende på spørsmål. Brukte 1/2 år på saken, uten en god løsning. Her blir det oppsigelse!
Det er når ulykken er ute at du oppdager kvaliteten på forsikringsselskapet du har. Har alltid vært villig til å betale mer for å ikke oppleve problemer når det oppstår skade, men kan ikke anbefale Fremtind eller tidligere Sparebank 1. Saksbehandler er arrogant og svarer ikke på epost før hun blir klaget inn.