Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn skade som ifølge vilkårene burde vært dekket. Selskapet henviste til andre paragrafer og vilkår, og var lite imøtekommende og hjelpsomme.
Når først uhellet er ute, kan man ikke regne med denne Sparebank1forsikring, nå kalt Fremtind. Selv om man er «topp forsikret», som det så fint står skrevet i avtalen. Saksbehandler prøvde hele tiden å finne noe som kunne konkluderes med ikke dekning av skade, da vi fikk vann inn i huset en kraftig regnværsdag. De bruker ett og samme firma til både taksering og utføring av evt reparasjoner. Noe som er svært uheldig for kunden, da de kun er på forsikringens side, og blander seg inn i saksbehandling. Saksbehandler var lite imøtekommende, og svarte sjelden eller fravikende på spørsmål. Brukte 1/2 år på saken, uten en god løsning. Her blir det oppsigelse!
Det er når ulykken er ute at du oppdager kvaliteten på forsikringsselskapet du har. Har alltid vært villig til å betale mer for å ikke oppleve problemer når det oppstår skade, men kan ikke anbefale Fremtind eller tidligere Sparebank 1. Saksbehandler er arrogant og svarer ikke på epost før hun blir klaget inn.