Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god action på mine forsikringssaker. Veldig godt fornøyd.
Pluss: Hyggelige ansatte og grei løsning på min sak til slutt. Minus: -litt få opplysninger om alternativer. Litt upersonlig oppfølging. Lang ventetid på telefonen. Alt i alt, smør deg med tålmodigheten. Få opp blodsukkert før du ringer dem. Det tar tid men de prøver å finne løsninger.
Utmerked behandling. Fikk effektiv hjelp av kundebehandler, men som nevnt tidligere en betydelig økning av egenandel som jeg ikke visste om.
Jeg har vært oppe i 3 uforskyldte hendelser det siste året. Og måten Fremtind ordner opp på er helt fantastisk. Og det går uhyre raskt med alt. Hvis det er snakk om Utbetaling av penger er de på Konto i løpet av et par dager. Har aldri opplevd noe negativt hos Fremtind. Og innmelding av skade er jo gjort på 5 min. på nettet. Og er veldig enkelt. Hos noen selskaper må man jo være Rakettforsker for å fylle ut sjemaene! Ja - jeg har funnet mitt Forsikringsselskap og kommer Aldri til å skifte selskap uansett hva "lokketilbudet" er...!
Saker blir behandler rask og på en klar , tidlig måte.
En meget enkel og effektiv behandling, anbefales👍👍
Ved innlegging av skade valgte jeg å levere i butikk, litt etter får jeg beskjed om å skrive ut fraktseddel og levere posten, til apple! Jeg stusset, for de reparer ikke Huawei. Får også problemer med å skrive ut fraktseddel siden jeg ikke har tilgang på skriver. Etter noen dager får jeg hente melding fra posten. Åpner pakken og ser på skrivet som er lagt med at Apple ikke reparere Huawei. Får også ny mail om å levere i butikk. Det er gått 14 dager, og jeg er stressa for å ikke ha min tlf, med mine apper og sensitive innhold tilgjengelig. Fikk ikke tømt for innhold, siden skjermen var død/sort. Forsikringsselskapet får mange slike skader i året, og må vite hvem som reparerer. Saken er ikke ferdig, har ikke fått den tilbake ennå