Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Null erstatning for tilhenger tyveri når den ikke står på EGEN eiendom. Virker som Fremtind gjør alt for å unngå ansvar
Rask behandling. Fikk god hjelp av skadeselskapet de benyttet
Bedre kundeservice får du ikke! Melde skaden, etter 2 min så var alt i orden! Uten Spørsmål osv, veldig forståelig.
Denne uttalelsen baserer seg på en opplevelse med behandlingsforsøk ring. I alle år har denne forsikringen dekker hele behandlingen men nå er det plutselig satt et tak som få eller ingen behandlere opererer med. Resultat, forsikrede må betale differansen eller behandler må redusere prisen. Gjett resultatet.
Veldig lang saksbehandling. Dårlig saksbehandling. Vi fikk til slutt vårt forsikringsoppgjør, men etter en "kamp" vi skulle vært foruten.
Hjelpsom saksbehandler fikk ting til å rulle smertefritt. Måtte sette bilen igjen på verksted, og alt av utgifter til hotell, hjemreise og henting ble dekt uten spørsmål og venting. Som førstegangs bruker av forsikringsoppgjør kunne jeg likevel ønsket litt mer oppfølging i tiden bilen var på verksted.
Har hatt to små skadesaker, en med bil og en med innbo. Særdeles imøtekommende og effektiv saksbehandling. Kunne ikke vært løst bedre!