Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedre kundeservice får du ikke! Melde skaden, etter 2 min så var alt i orden! Uten Spørsmål osv, veldig forståelig.
Denne uttalelsen baserer seg på en opplevelse med behandlingsforsøk ring. I alle år har denne forsikringen dekker hele behandlingen men nå er det plutselig satt et tak som få eller ingen behandlere opererer med. Resultat, forsikrede må betale differansen eller behandler må redusere prisen. Gjett resultatet.
Veldig lang saksbehandling. Dårlig saksbehandling. Vi fikk til slutt vårt forsikringsoppgjør, men etter en "kamp" vi skulle vært foruten.
Hjelpsom saksbehandler fikk ting til å rulle smertefritt. Måtte sette bilen igjen på verksted, og alt av utgifter til hotell, hjemreise og henting ble dekt uten spørsmål og venting. Som førstegangs bruker av forsikringsoppgjør kunne jeg likevel ønsket litt mer oppfølging i tiden bilen var på verksted.
Har hatt to små skadesaker, en med bil og en med innbo. Særdeles imøtekommende og effektiv saksbehandling. Kunne ikke vært løst bedre!
Måtte settes over til et annet sted da kundebehandler ikke kunne hjelpe meg. Ble satt over til feil sted. Måtte ringe opp på nytt, ble da satt over tid den avdelingen de mente var riktig men heller ikke de kunne hjelpe meg. Fikk da er dansk nummer jeg måtte ringe. De måtte sjekke opp da de var usikre og måtte ringe tilbake. Etter min oppfatning var ikke dette en vanskelig sak å løse så dette var uprofesjonelt.
Trygghet å ha en bra forsikring, å att man folk snabb avklaring i saken