Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Treg saksbehandling, dårlig med informasjon, avkortning står ikke i stil med kvalitet på ødelagt vare. Følte meg faktisk lurt av representantene fra Polygon og Fremtind
Utmerket behandling ved sykdom på hund. Direkte oppgjør med veterinærsenter.
Fikk raskt svar,men de dekket ikke skade på kofferten. Den var skjekket inn på flyplassen, og kom ut igjen med stor skade og knekk i skallet.Sto ingenting om dette i vilkårene. Bare at det ikke dekket spesielle innhold i kofferten .
Svært lang behandlingstid, stod lenge uten mulighet for å gjenoppbygge utebod etter skade. Dårlig oppfølging i saken, føltes som at de ventet på at jeg skulle gi opp, for å slippe å utbetale forsikringssum. Måtte selv purre på saken flere ganger på både telefon og e-post for å få vite hva som per nå manglet i saken.
Likte svært godt at saksbehandlingen var "ubyråkratisk". Hadde en flott saksbehandler som viste meg tillit.
Rask behandling og svar på Mail . Veldig fornøyd med prosessen .
Alt gikk greit! Bilskaden ble taksert, og så gikk alt greit