Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Følger opp med god info og tar ansvar. jeg slapp og tenke på noe som helst etter meldt skadde . Fremtind ordnet alt det praktiske.
Veldig hyggelig opplevelse fra forsikringselskap, bilverkstedet og bilutleie.
Men jeg synes dere er litt dyre. Godkjent verksted på Lillehammer var ikke listet på nettløsningen ved utfylling av skademelding, så jeg måtte ringe dere og spørre.
Raskt og greit oppgjør etter vi kom hjem.Endel frem og tilbake med sos internasjonal før alt gikk i orden.Min kone ble operert på sykehus i Tyrkia.
Manglende kundekontakt/ Manglende imøtekommenhet. Ved første henvendelse ble jeg avfeid med at det var vannintregning og det dekket ikke forsikringen. Jeg henvendte meg flere ganger til FF om at kilden/årsaken ikke var avdekket og ønsket noen som var faglig kyndig om uttalese vedr saken. Måtte be/krangle om at saksbehandler tok opp saken med sin overordende, uten at dette førte frem. FF og vi forsikringstaker er avhengige av hverandre. Dialog er vel noe som kan forbedres.
Melde skade var enkelt digitalt, men prøvde å ringe en kundebehandler ikke mulig å få pratet med et meneske, men saken ble løst veldig snart digitalt
Helt fra jeg ringte kundeservice og fikk kontakt med en hyggelig kundebehandler ble det en positiv opplevelse for meg. Alt ble ordnet på et lite blunk og jeg fikk skadenummer og kunne kontakte verksted samme dag. Leiebil ble ordnet og overlevert til meg da jeg leverte bilen min til verkstedet. Tre dager etterpå fikk jeg bilen tilbake, og jeg var veldig fornøyd med alle parter i denne saken men mest med Fremtind forsikring.