Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Manglende kundekontakt/ Manglende imøtekommenhet. Ved første henvendelse ble jeg avfeid med at det var vannintregning og det dekket ikke forsikringen. Jeg henvendte meg flere ganger til FF om at kilden/årsaken ikke var avdekket og ønsket noen som var faglig kyndig om uttalese vedr saken. Måtte be/krangle om at saksbehandler tok opp saken med sin overordende, uten at dette førte frem. FF og vi forsikringstaker er avhengige av hverandre. Dialog er vel noe som kan forbedres.
Melde skade var enkelt digitalt, men prøvde å ringe en kundebehandler ikke mulig å få pratet med et meneske, men saken ble løst veldig snart digitalt
Helt fra jeg ringte kundeservice og fikk kontakt med en hyggelig kundebehandler ble det en positiv opplevelse for meg. Alt ble ordnet på et lite blunk og jeg fikk skadenummer og kunne kontakte verksted samme dag. Leiebil ble ordnet og overlevert til meg da jeg leverte bilen min til verkstedet. Tre dager etterpå fikk jeg bilen tilbake, og jeg var veldig fornøyd med alle parter i denne saken men mest med Fremtind forsikring.
Advarsel!!! Ikke kjøp forsikring hos fremtind. Opplevde å få frastjålet et verdifullt armbånd i security. Blir tydeligvis ikke trodd eller så prøver de å skremme meg for fikk Mail og sms fra en ekspolitimann i kveld som ber om møte med meg!
rask saksgang hos framtid forskring. godt fornøyd med bilverkstedet og leiebilen.
Rask saksbehandling og taktsbefaring etter min varsling av vannskade på Fremtind sin webløsning på nett. Effektiv, imøtekommende og forklarende takstmann med gode svar på mine spørsmål. Dyktig takstmann og et forsikringsselskap jeg virkelig kan anbefale.
Enkel saksgang og oppgjør. Smart å kunne bruke oppgjør på alternativ måte med gavekort