Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Håpløst at man ikke får dekning for skader på egen båt ifm berging av andres båt.
(Anonymisert navn) er den beste dere har, for en service mann. Ve
Raskt og korrekt skadeoppgjør. Dialog gjennom e-post.
Mye frem og tilbake. Setter tvil i skadesaken. Mye dokumentasjon og mesteparten blir handtert av robot
Jeg kan helhjertet anbefale Fremtind Reiseforsikring til alle som ønsker en pålitelig, omfattende og brukervennlig forsikring. Erfaringen min har vært utmerket, og jeg vil definitivt fortsette å være kunde hos Fremtind i fremtiden. Deres fokus på kundetilfredshet, kombinert med en solid dekning og effektiv skadebehandling, gjør dem til et klart valg for reiseforsikring.
Rehabilitering etter vannskade - Opplever at rom ikke er tilbakestilt til tilstand før skaden. Etter råd fra selskapets snekker velger vi et gulvmateriale. Dette viser seg å være tynnere enn opprinnelig gulv. Dette gjør at listverk ikke dekker tidligere behandlede flater og større spalter fylles med silikon. Det nye gulvet har også luft under enkelte partier. Måtte ringe snekker flere ganger for å komme tilbake da en dør ikke kunne åpnes, skruepropper ikke satt i og terskler var lagt uten understøttelse. Når det gjelder saksbehandling foregikk dette via portal. Hadde personer boende i lokale med vannskade registrert med adresse på eiendommen. Sendte info om dette via portal, men har ikke fått tilbakemelding om dett betyr noe i forb. med dekning av skade/ulempe.
Vanskelig å få dekket det jeg har mistet eller tapt